onsdag 20 september 2006

Rolig dag



Idag har jag varit och fikat med söta Petra-gumman. :) Tvingade henne att posera för en bild till bloggen såklart. Måste ju dokumentera allt jag gör!!! *skrattar* Nåväl, det var hur trevligt som helst att träffa henne igen, det var ju någon vecka sen sist.

Efter det så var jag och Lotta iväg och tittade på en boultävling som pappa var med på. Jag hade nämligen lovat att fotografera lite. Det gick tyvärr inte såvärst bra för dem, de vann ju inte. ;) Men de hade säkert hur kul som helst. Bättre lycka nästa gång!

Lotta fotade mig i min nya klänning så att jag ska kunna visa upp den här. Så jag lekte fotomodell ett tag och kände mig URDUM! :) Eftersom jag inte ville vara den enda som kände mig puckad så fotade jag Lotta lite också, skoj! Men vågar inte visa korten här, inte för att hon inte var söt som socker, utan för att jag är rädd att få stryk. ;)

Dear cousin: Here is a bit of my day in english. Went to café with Petra, nice but really windy cause we sat outdoors. After that to a boulcontest, dad was entering and i were the destignated photographer. Ehh...a couple of spellingmisstakes there. Haha!
Well, took pictures of the sailordress i have been altering the last couple of days. Took some of Lotta too, will ask her if i can post them here later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar