söndag 8 oktober 2006

Kalasdax




Den här helgen har dominerats av kalajs, vilket alltid är trevligt. :) På fredagen var jag iof hos Petra och såg på film, inget kalas, men massor av trevlig sällskap och gott godis. Petras kompis Jossie var på besök och det var såklart superskoj att träffa henne igen. :)
Vi såg på Failure to Launch med SjP och Matthew McConaughey, kommer inte på det svenska namnet, men filmen var helt ok. Ibland otroligt pinsam, ibland otroligt rolig, sådär som en AmRomCom (tack Jossie för ordet) oftast är.

Igår var jag först hos Lilla Anna och firade hennes 24-årsdag med tårta och presenter, sedan på kvällen åkte jag hem till mamma och firade henne med paj och presenter. Gissar att vikten inte har minskat alls den här veckan, snarare tvärtom.

I pysselväg har jag mest surfat runt för inspirationen skull, tänk så många skoj och kreativa sidor det finns här ute!!!
Jag målade om min anslagstavla och ska ikväll försöka organisera lite där så att jag törs ta ett kort.

Mina presenter till Anna, Panduropyssel för en cool och smart tjej som även är en prinsessa. Ljuset är från Idéhuset i Hantverksbyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar