tisdag 21 november 2006

Idag är det ingen pysselträff, men däremot har jag haft fullt upp hela dagen ändå. Började i morse med att träffa Petra för att sy klart hennes tyllkjol. Äsch, det tar en timme eller två tänkte jag...MÖSSA! Det tog fyra timmar och vi har fortfarande några finjusteringar kvar. :) Tur att vi var hemma hos min mamma och lånade hennes symaskin, den är både snabbar och stabilare än min egna och så hade vi proffshjälp nära tillhands. Tack kära mor! :)


106826-198

Foto: privat


Sedan på eftermiddagen kom kusin Pia med pojkvän över. Då var det dags att sätta i löshår på kusinvitamin och det var ett himlans pyssel. Microringar och mina fingrar funkar inte riktigt ihop och skyll inte clownhåret på mig bara!!! :) Men som Pia sa, Nu har du gjort mig trafiksäker. Helt säkert! Håret blev i alla fall fylligare och fluffigare än jag hade väntat mig. Trevligt! Tack för maten Anders, du skulle vara kock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar