onsdag 27 december 2006

God fortsättning

Så har julen kommit och gått, men det var roligt så länge det varade. :) I våran familj lägger vi faktiskt inte så mycket krut på traditioner och sådant utan vi försöker ta det lungt, umgås och göra precis som vi känner. Den här julen gjorde vi så här: åt jullunch, var ute på stavgång, tittade på Kalle och sedan öppnade vi presenter. Jo, jag hann med att ta en julpaus och sova lite på dagen också. :) Juldagen och Annandagen så har jag tillbringat med vänner och släkten. Hur mysigt som helst!

Tack för alla fina presenter och julhälsningar, jag är så glad för varenda en!



106826-281

Mitt lilla julbord välkomnar mina gäster i hallen.


106826-278

Julpåsar med små gåvor till släkten.


106826-276

I våran släkt så ger vi varandra symboliska presenter till jul. Något som säger, jag tänker på dig. I år fick många av dem Havssalt med franska örter av mig. Jag hoppas det kommer till användning och glädje. Idén fick jag från Husmusen, tack så mycket!


106826-279

Ett av de mest tjusiga inslagningar jag har sett på länge. Till mig från mamma.


106826-280

Pipen och mommo tar en tupplur i soffan efter paketöppningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar