söndag 18 november 2007

First things first

Jag har varit inne i en kreativ period och pysslat järnet de senaste två veckorna. Skoj! Har inte tagit så mycket bilder än, utan vill först visa några saker som andra pysslat ihop till mig. :) Vissa av dem borde jag ha fotat och lagt upp för länge sedan. (Nu skäms jag lite...) Tack ska ni ha mamma och Teija! Även om de inte fastnade på bild tidigare har jag glatt för för dem varje dag.



image468

Den här brickan är förvisso inte hemmagjord, men däremot köpt på loppis. Mamma har gått runt och provat kupan på olika brickor tills hon hittade en passande bricka. Pricken på i:et är att den står på en fot. Fick tyvärr inte med det på bild. Visst är den söt!



image469

Supersköna sockor stickade av mor. Garnet innehåller Aleo Vera vilket ska hålla för ca 30 tvättar. Ska bli spännande att se om mina fossingar märker någon skillnad. :)



image470

Den här underbara kronan virkade Teija till mig för ganska precis ett år sedan, men under flytten kom den bort. Igår hittade jag den och passade på att stärka den så nu står den i bokhyllan. Underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar