torsdag 22 januari 2009

Roliga pysselideér

Tack för det varma välkomnandet! Jag tänkte börja lite försiktigt med att tipsa om några roliga pysselideér jag
stött på under min frånvaro. Håll till godo!





Det är så enkelt att det är genialt! Varför har inte jag tänkte på det, boknörd som jag är??? Inget geni säger du? haha Ja, så kan det ju vara i och för sig. :) En bok med fina illustrationer i en titt-ram, jättesöt. Du hittar beskrivning hur man gör hos GoodHousekeeping.com, namnet gör att jag blir både stressad och nervös, men det finns även godbitar där för oss som inte har hemmafruambitioner. Här hittar du till titt-skåpet.





Better Homes and Gardens har jag säkert pratat om förut, men de har ju så mycket skoj så jag tar mig friheten att vara lite tjatig. De här söta knopparna och många fler finns det att inspireras av där, dessutom talar de om vilka material som
de har använt så du kan göra dem själv.
De har även otaliga slide-shows hur man inreder och olika inredningsstilar, kila över och kolla, du kommer inte att bli besviken! Och ha så roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar