söndag 1 februari 2009

Välkommen

Välkommen ska du vara till mitt nya blogg-hem, jag är så glad att du hittade hit!
Tidigare var jag som du kanske vet på http://ninus.webblogg.se, men blev så avundsjuk på alla de roliga gadgets och lättfattligare instrumentpanel de har här, så jag bara var "tvungen" att flytta. En lek var det dock inte, allt är inte ens på plats, så jag hoppas du ursäktar. Alla gamla inlägg är inte på plats än och jag kommer att sakna kommentarerna, för de gick inte att flytta med. Men jag tänker ha kvar min gamla blogg ett tag så får jag väl se om det löser sig det också.

Väl mött, jag hoppas vi kommer att ha roligt här tillsammans!


Följ min blogg med bloglovin

1 kommentar:

  1. Hmm får felmeddelande när jag ska kommentera.. testar igen =) Vad roligt med en flytt, ska genast uppdatera mina länkar så jag inte missar något =) Kram!

    SvaraRadera