tisdag 3 februari 2009

Mannequin uppföljning


Jag var visst tröttare än vad jag insåg igår. Missade en del av poängen med gårdagens post om provdockor. :) Det var ju att jag förutom att surfa runt och drömma så har jag ett gäng små dockor hemma. Skulle kanske inte kalla det för en samling direkt, för de är bara fyra stycken än så länge, men än då.

Den senaste i skaran är en docka i frigolit som jag satt på decopage samt målat. Hittade några fina shabby chic knoppar på Indiska som jag också klämde dit. Blev ganska bra tycker jag. Den har inget större jobb hemma hos mig, det enda den gör är att hålla i min charlie chaplin-hatt, så den har nog ett ganska bra dockliv skulle jag tro.

6 kommentarer:

  1. Nu ska vi se om ja gjort rätt..

    SvaraRadera
  2. Mäh glömde namnet/Lotta

    SvaraRadera
  3. ojoj va du pysslar och har dig =)
    du e galen *fniss*

    SvaraRadera
  4. I have to ask, and be honest !!!, how many times you have wear that hat? :) They were in sale after x-mas and I almost send you few more lol :D

    SvaraRadera
  5. Plättis: Galen kan du vara själv! *fnissar* Skicka länken till din blogg, NU! :)
    Teija: Never! :) But it is pretty good decoration!

    SvaraRadera
  6. LOL :D You can be CC next costumeparty? :)

    SvaraRadera