måndag 2 februari 2009

What a day!


Jag är äntligen hemma efter över fem timmars vedhuggande och bärande. Aj aj vilken dålig kondition jag måtte vara i för ryggen är helt slut. Blir mycket vilandes ikväll, det känner jag då.
Fast nu ska jag först dricka en Smoothie och sedan iväg på andlig healing. Jag har en bekant som går en kurs i healing och jag är hennes försöksobjekt. Det här blir andra gången, vi får se hur det blir. Tyckte ärligt talat inte jag märkte någon skillnad förra gången, fast det kanske man inte ska? Jag är inte så insatt som ni märker.
Men först smoothien!




Bild lånad från Unplugged Living.

Ninas mycket oavancerade smoothie


1 banan
1 dl frysta jordgubbar
1 dl valfri juice, utan tillsatt socker
ev 1 tsk honung

Putta ner allt i en mixer, mixa, häll upp i ett glas. Ät med sked! :) (Jag har hört talas om att man inte ska få kalla det för en smoothie om det inte är youghurt i den...fast det struntar jag i. *ler*)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar