fredag 20 mars 2009

Fredag


Så var det fredag igen, härligt härligt! Tänkte bara slänga in ett "Trevlig helg till er alla" och sedan fortsätta med mitt lilla projekt för helgen, att göra min pysselhörna mysig.
Just nu håller jag på och decopagar ett lille skåp som ska stå under skrivbordet. Blir kanske inte så snyggt med ooo så funktionellt. Bor man i en tvåa så får man helt enkelt leva med att det är skåp och andra förvaringsmöbler lite var stans.

Trevlig helg! Vi syns säkert, för jag känner mig på ett riktigt blogghumör så jag kikar nog förbi!

Kram,
Nina

6 kommentarer:

  1. Jag vill också ha en pysselhörna! Men är bara på idéstadiet ännu. Får nog bli ett höstprojekt! :) Trevlig helg på dig också!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin väska!!
    Och vad är det för fint som hänger bakom??

    Vet hur det är!
    Bor också i en tvåa även om man med tanke på alla loppisprylar kan tro att jag bor i herrgård=))

    Lät intressant det där med skåpet!
    Du visar väl sen?

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Hej!!

    Jo men det kan man, fixa en egen tegelvägg. :) På mitt jobba har de gjort det och det blev supersnyggt och verkar inte alltför svårt... :D De hade köpt typ tegel som var några centimeter tjocka och plana på ena sidan och "tegelaktiga" på utsidan... Sen var det bara att limma dem på väggen. :) Hihi... vad bra jag är på att förklara. :P

    Hoppas du blir nöjd och får det mysigt i pysselhörnan! Du får visa bilder sen!

    Ha en härlig helg
    //Johanna

    SvaraRadera
  4. That pic is taken in old flat, with green wall. I am going to fix that house, that's why the pic. Lovely stuff in your picture!

    SvaraRadera
  5. Vilken fin väska

    Jag hoppas med på att få vårt pysselrumm klart i helgen

    Ha en underbar söndag
    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  6. Hoppas du hade en trevlig helg...Klart att de lille skåpet blir fint,de är ju du som pysslar =O) Lotta

    SvaraRadera