torsdag 8 februari 2007

Lägenheten

Nu har vi grundmålat hall och vardagsrum, listerna är målade och likaså de flesta dörrarna och skåpen. Hurra! :) Halva vardagsrummet är dessutom tapetserat, så det börjar kännas som om det finns en ände på det här. Jag är så glad att jag har sådan hjälp av mina föräldrar, de har verkligen gjort det mesta medans jag själv har varit hantlangare och småfixare. Men än är det förstås inte klart, kommer nog ta en vecka till, minst.


106826-353

Här blir dörrarna vita, härligt med ljust i lägenheten.

106826-354

Röran i vardagsrummet.

106826-358

Jag var kvar i lägenheten till halv tio ikväll och målade lister och några av mina senaste loppisfynd. Den här tallrikshyllan ska jag ha tidningar eller skor i, har inte riktigt bestämt mig än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar