torsdag 8 februari 2007

Nyshoppat

I och med att båda mina lägenheter är totalröriga, så blir bilderna därefter. Inga roliga bilder tyvärr, men jag ville i alla fall visa vad jag köpt den här veckan. Ja, jag vet att jag inte fotat klart de förra loppisfynden heller, attans vad jag har att göra. :) Men det är ju så roligt att äntligen kunna köra till loppisar när jag vill, så jag har verkligen passat på den här veckan. Sedan är det ju som sagt (förlåt för tjatet) mycket med lägenheten. Men jag lovar, jag ska verkligen försöka ta lite bilder den här veckan. Hoppas ni inte tröttnar ur alldeles på mig bara.



106826-359

Pytteliten silverbricka för ljus.

106826-355

Hattask i svart. Remmen har tyvärr gått av, men den var så söt att jag inte kunde låta bli. Härligt att ha lite mörkare detaljer i min ljusa lägenhet.

106826-356

Uppläggningsfat i vitt med vågiga kanter. Den är inte stämplad, men den är söt ändå. :)

106826-357

Åhlens har så himla gulliga presentpapper nu till Alla hjärtans dag. Kunde inte låta bli att köpa till min pappers- och tapetsamling. Stod och valde mellan rosa och rött, ni ser ju vilket som vann. *fnissar*

106826-360

Det här är inget jag köpt själv, utan det är en grattis-till-körkortet-present från Lilla Anna. Gissa om jag blev glad! Tack söta du! För er som inte vet så är det ett klippdocke-kit med magnet. Blir perfekt på kylskåpet i nya köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar