torsdag 29 mars 2007

Jag bara älskar prickar

Jo men så att...än en gång har jag hittat fynd hos föräldrarna. Kan inte förstå att det finns sådana godsaker liggandes i garaget och skräpar, nej, det förstår jag inte alls. Till min lycka hittade jag en ren oljekanna datum lite äldre i garaget igår. Jippi! Passar ju perfekt som vattenkanna till mina balkongblommor. Pappor förstår inte alltid vilka godingar de har i sina gömmor, men det är kanske bra för sådana som mig. :)

Samma dag fick jag det alldeles för gulliga prickiga tyget av mamma. Hon hade fyndat det på Emmaus för länge sedan och det fick nu ett nytt hem hos mig. Tack söta rara! Vet faktiskt inte vad jag ska göra med det, men för nu så nöjer jag mig med att beundra det. hihi

Egentligen hade jag planer på att göra ett prickigt inlägg idag, men i den här flyttröran är det inte lätt att hitta någonting. Nu börjar det stora projektet bli färdigt, lovely! Jag är så trött på att vara här inne och pyssla när vädret ute är så mycket underbarare. (Kan man verkligen säga så Gaspode?)


image427

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar