onsdag 28 mars 2007

Nyshoppat

Jag har varit dålig på att uppdatera på senare tid. Förlåt! Just nu håller jag på med två lite större pysselprojekt som tar mycket tid, förutom det opyssliga livet, där mycket också ska göras. Jag börjar ju jobba snart igen!

Det ena av dem är min rumsavdelare, som snart är klar. Nu försöker jag samla på mig vita förvaringskorgar och kartonger, för att även pysselsidan ska bli fin och fräsh.
Det andra projektet kommer förhoppningsvis att visas upp på fredag. Puha!

Tänkte visa några av mina fynd från min tur till Ikea förra veckan. Blev inte så mycket inhandlat, konstigt nog. När jag började slet jag åt mig nästan allt jag såg och lade i vagnen, men efter någon timme så började jag vela såklart. Så det mesta hamnade åter i hyllorna. Men några småpryttlar blev det i alla fall, krokar, tyg och och så de här pärlorna.

image425




Magnetburkar att ha under badrumsskåpet. Härligt att kunna hitta tops och snoddar då jag behöver dem. haha
Tack Petra för tipset!

image426



Klädhängare till hallen. Jag säger bara HURRA! Äntligen slipper jag jackor i köket. Den fula snodden är till mina nycklar, kan inte slänga den fast den är lortig och gammal, jag är så sentimental ibland. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar