tisdag 15 maj 2007

Måste bara visa

I know! Det här är ju en pysselblogg, inte nåt annat. Men...idag blev jag åter kär i Elle, trodde det var över, men det var det tydligen inte. ;)
Jag slutade läsa den för några år sedan efter att jag irriterat mig över alla pinnsmala modeller och dyra kläder...men idag kunde jag inte låta bli. Och inte ångrade jag mig heller! Vem kan motså ett nummer om Vintage? Den prickiga blusen på framsidan är dessutom to die for. Vill ha! Precis nästan allt som fanns i det här nummret.

Har inte kännt mig pyssel- eller inredningssugen på att bra tag. Har kännts otroligt tomt och konstigt, men nu börjar klädmanin komma igen. Skönt att känna igen sig själv. ;)

Är föresten helt otroligt glad att ni fortfarande är här och läser. Statistiken har inte sänkts, vilket känns lite smått otroligt. Tack!



image436

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar