torsdag 19 april 2007

Liten uppdatering

Hejsan!

Hoppas påsken gick bra för er, för mig gick den alldeles för snabb som vanligt. *ler* Nu är jag tillbaka till allvaret igen och det känns minsann i både kropp och hjärna. Det är mycket som är nytt på jobbet och jag försöker hänga med så gott jag kan. Alla som jag jobbar med är supertrevliga, så det är verkligen toppen!
Därför har jag inte tid med så mycket bloggande just nu, ska försöka komma ikapp snart. Tack alla som trots det kikar förib hos mig och till och med lämnar en kommentar ibland. :) Jag kommer snart på besök!!!



image433


Några metallburar som jag snodde ihop för några veckor sedan. Det ska egentligen vara fågelburar som jag hittade i en bok, som jag självklart har glömt namnet på. Den handlar bara om hjärtan, så vet du vilken jag menar, hör av dig! :) Den lilla har till och med en liten fågel som sitter uppe på buren, men den flaxade iväg precis när jag skulle ta kortet. *fnissar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar