tisdag 10 februari 2009

Min gossegris






Lite bilder på vad jag pysslade med i helgen förutom att gå ut. :) Som jag skrev i förra inlägget är jag totalt maskmakargalen just nu. Men det ni kanske inte visste så är jag väldigt Pip-tokig också.
Helgen spenderades med loppis-shopping, mys med mamma och Pip och en kväll på stan med tjejerna. Loppisfynden ligger tyvärr i påsar fortfarande, Pipgrisen fick första tjing på att modella för hon var för en gångs skull ganska medgörlig. I vanliga fall brukar hon visa andra sidan till när det tas fram en kamera, men i lördags var hon på g minsann.

Bilden med masken tog jag igår. Lampan av pressglas ska egentligen hänga på väggen, men i och med att lägenheten har betongväggar (ryser) så vilar den just nu på buffen i vardagsrummet. För framme måste den ju vara!


4 kommentarer:

  1. Maskar! Roligt! Katt, fin! Jag var på loppis igår, tulavippan, men hittade INTE NÅT!! hej

    SvaraRadera
  2. Piiiip!
    saknar min triiiiiiiiisk!

    SvaraRadera
  3. Haha, ja men i så fall kan jag vara avundsjuk på dej som har en tvättmaskin i badrummet . :) Själv får mna slåss med de andra i huset om tvättstugetider. :P

    Men nu måste jag kolla mer i din blogg, såg massa inlägg som såg roliga ut... Som den där hunden lite nedanför... :)

    Ha det bra!
    //Johanna

    SvaraRadera